۱۳۸۹ فروردین ۱۱, چهارشنبه

پشتیبانی از پیشنهاد حزب لیبرال دمکراتِ آلمان از گذاشتن نام سپاه پاسداران در فهرست نام گروه های تروریستی جهان

بتازگی حزب لیبرال دمکرات آلمان که بخشی از دولت این کشور را رهبری میکند، پیشنهادِ به گذاشتن نام «سپاه پاسدارانِ انقلاب اسلامی» در پهرستِ نام گروه هایِ تروریستی داده است [1]. دولت آلمان برای به انجام رساندن این پیشنهاد باید خُرسندیِ پارلمان اروپا را بدست آورد. در این راه، ایرانیانِ برونمرزی میتوانند کمکِ بزرگی برایِ پیشبرد این برنامه باشند. برایِ پشتیبانی از این پیشنهاد و کمک برایِ بانجام رساندن آن، از همه-یِ سبزجامگان و آزادیخواهانِ ایراندوست در سراسر جهان درخواست میشود که از راه امضا درخواستنامه ای که در پایین آمده است و کمک به گردآوریِ امضا، تماس هایِ جداگانه-یِ تلفنی و نامه ای با دفتر حزب لیبرال دمکرات آلمان و وزارت امور خارجه-یِ آلمان که از سوی این حزب رهبری میشود، خُرسندی خودشان را به آگاهی آن برسانند و این حزب را در پیش بردِ این برنامه تشویق کنند.
پیشنهادِ حزب لیبرال دمکرات آلمان بهترین بخت را در فرادستِ جُنبش سبزها و اپوزیسیونِ حکومت اسلامی در برونمرز میگذارد تا آنها بتواند با پشتیبانی از این برنامه، توان مالی نهادِ سرکوبِ حکومت اسلامی را از آن بستانند و آن را ناتوان سازند.
سپاه پاسداران همکنون با امپراتوری اقتصادی که در ایران براه انداخته است، گرداننده-یِ یک اقتصاد مافیایی در ایران میباشد که همچمون «عمود خیمه-یِ استبداد»، مسئول همه-یِ ستم ها و جنایت هایی است که دستکم در دو دهه گذشته بر مردم ایران روا داشته شده اند و همچنین ماندگاریِ حکومت اسلامی تنها به وجودِ این نهادِ سرکوب بستگی دارد. با گذاشته شدن نام نهادِ سپاه پاسداران در پهرست نام گروه هایِ تروریستی، همه-یِ پس اندازه هایِ پولی این نهاد، در بانک هایِ برونمرزی مصادره خواهند شد و مراوده هایِ بازرگانی آن با کشورهایِ آزادِ جهان برچیده خواهند گشت.
اگرچه پُشتیبانی از این پیشنهاد برایِ پنج میلیون تن از ایرانیان برونمرزی هیچگونه هزینه ای را در برنخواهد داشت، ولی به انجام رساندن آن، میتواند کُمک بُزرگی به جُنبش سبزها در درون کشور باشد و همزمان آسیب بُزرگی به ماندگاری حکومت اسلامی در ایران بزند و شمارش وارونه تیک تیک ساعت مرگ آن را تندتر کند.
بدینوسیله ما با بجا دانستن این پیشنهاد و سپاس از حزب لیبرال دمکرات آلمان با دستینه-یِ ( امضا) خود از آن پُشتیبانی میکنیم.


http://www.1oo1nights.org/index.php?page=1&newsitemId=4309


http://www.petitiononline.com/Mehestan/petition-sign.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر