۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

طرح فراگیر انقلاب سبز / فرصت کوتاه است و رسانه شمایید!

طرح فراگیر انقلاب سبز در خصوص مصوبه غیر قانونی بانک مرکزی!





از کلیه اعضا و هواداران محترم تقاضا میشود برای اطلاع رسانی و اقدام جمعی ما را یاری نمایند. فرصت کوتاه است و رسانه شمایید!ا



لطفا از لینک های ارائه شده دانلود کرده و پخش نمائید :



لینک دانلودشماره: 1 طرح با حجم کم جهت تکثیر





لینک دانلودشماره : 2طرح با حجم کم جهت تکثیر



طرح فراگیر انقلاب سبز

17 دی، روز ملی اسکناس نویسی



با توجه به اعلامیه غیرقانونی دولت کودتا در مورد اسکناس های دارای شعار، گروه انقلاب سبز در نظر دارد با همیاری حامیان جنبش سبز، روز 17 دی ماه را به عنوان روز ملی اسکناس نویسی اعلام و برنامه هایی را برای این روز پیشنهاد کند. این تلاش بدون همیاری شبکه های اجتماعی حامی جنبش سبز امکانپذیر نخواهد بود، بنابراین از همه فعالان جنبش سبز تقاضا میشود در این همبستگی نمادین مشارکت کنند تا پیروزی دیگری را در کارنامه درخشان جنبش سبز به ثبت برسانیم. ما بیشماریم و فقط ملت تعیین میکند که چه چیز اعتبار دارد!

برنامه های پیشنهادی برای روز ملی اسکناس نویسی:



1. شهروندان حامی جنبش سبز اعلام میکنند که از روز 17 دی به بعد، از پذیرش اسکناس های بدون شعار خودداری میکنند. کرایه تاکسی، دستمزد، پول توجیبی، خرید و فروش و همه مبادلات در این روز فقط با اسکناس های شعار نویسی شده ممکن خواهد بود.



2. در روز 17 دی ماه اسکناس های حاوی شعارهای جنبش سبز و اسامی شهدای روز عاشورا به عنوان انعام (شاگردانه)، صدقه و خیریه در بین نیازمندان و مستمندان توزیع خواهد شد. این امر علاوه بر پیام رسانی و گسترش جنبش سبز، تلاشی است برای زدودن اختلاف طبقاتی و ایجاد وحدت ملی.



3. اطلاع رسانی برای شعار نویسی بر روی اسکناس های عیدی از این روز توسط همه سبزها شروع میشود.

4. گسترش شعارنویسی در قالب های دیگر: در روز 17 دی تمام دیوارهای دانشگاه ها،دیواره های ایستگاه های اتوبوس، تلفن های همگانی، جدارهای داخلی و پشت صندلی اتوبوسهای شهری، با شعار های سبز مزین خواهند شد. لطفا ماژیک سبز به تعداد کافی تهیه فرمایید.



5. از دانشجویان و دانش آموزان حامی جنبش سبز تقاضا میشود از کتابخانه های محل تحصیل خود کتاب امانت گرفته و صفحات آن را با شعارهای جنبش سبز مزین فرمایند. این شعارها سندی خواهد بود تا آیندگان تلاش های این نسل را به یادگار داشته باشند.



6. پس از سبز کردن اسکناس های ریز، اطلاع رسانی برای شعار نویسی بر روی اسکناس های رقم درشت و در نهایت تمام چک پول ها و ایران چک ها آغاز خواهد شد.

از عموم هوادران جنبش سبز تقاضا میشود پیشنهادات و ابتکارات خود در مورد روز ملی اسکناس نویسی اعلام فرمایند و شعارهای مناسب برای نوشته شدن بر روی اسکناس ها را پیشنهاد کنند. همچنین لازم است اطلاع رسانی در این خصوص به صورت جدی و فراگیر انجام شود. رســـانـه شما [و اسکناسهای سبزتان] هستید!





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر